SERVEI

1r dia de servei:
 
Hem desmuntat una taula de l'antiga sala d'informàtica perquè a la USEE en necessitaven una. Després hem anat a desmuntar la taula de ping pong perquè s'ha de restaurar i per poder-ho fer l'hem traslladat al darrera de l'escola. La restaurarem en les pròximes sessions.

Correcció: L' escola va decidir que seria una despesa massa gran comprar una nova taula, a més la taula no es podia reparar.
 
2n dia de servei:
 
El Francesc ens ha explicat que hi ha unes parets de l'escola que tenien unes esquerdes i que s'haurien de tapar. Per fer-ho hem tingut de treure el material vell que hi havia a les esquerdes i després hem fet guix i li hem posat. Quan el guix ha estat més sec hi hem posat una altra capa d'un material que ho deixa més ben acabat i s'hi enganxa més bé la pintura. Hi havien bastants forats per tapar però al final els vam tapar tots. La part de pintar no ens ha donat temps i ho farem en una altra sessió.
 

 
3r dia de servei:
 
Hem baixat uns mobles des de l'últim pis de l'escola fins al darrere del menjador perquè algú se'ls havia d'emportar. Després hem anat al parvulari a arreglar una persiana que  no baixava. L'hem tingut de desmuntar tota trossos i tornar-la a muntar. Però hi havia una parrt que no encaixava i se'ns ha fet l'hora de marxar i el Francesc l'ha hagut d'acabar sol al dia següent, no ha sigut culpa nostre, ja que ni al Francesc ni ninú savia que les persianes estavan mal dissenyades. 
 

 
4rt dia de servei:
 
Hem dedicat una sessió en pintar la sala que hi ha al costat del bar. Primer de tot hem tret tots els objectes que ens podrien fer nossa a l' hora de pintar, desprès hem natejat la sala per evitar que en un final, la sala quedes mal pintada per la bruticia. Quan hem començat a pintar ens hem donat conta de que a les parts més altes de la sala nomès hio arrivava un membre del grup, aixi que els altres ens hem dedicat a pintar les parts més baixes i un dels mebres del grup ha anat ajudar al Francesc a moure material d' un pis a l' altre.



Altres dies de servei:

Molts dels dies del nostre servei amb al Francesc s'ha vasat en transportar mobles d'un pis a un altre, penjar orles a les parets de l'ESO i batxillerat, desmontar taules i mobles per una finalitat justificada.

 
RESTAURACIÓ DE LA SALA D'INFORMÀTICA:
 

El nostre projecte més important del servei a l'escola ha estat la restauració de la sala d'informàtica, que l'hem dut  a terme durant vuit sessions els dijous a les tardes. 

Al principi la sala estava plena de taules amb ordinadors al damunt i un armari on guardaven llibres vells d'informàtica i tecnologia. Nosaltres vàrem començar a desmontar les taules i treure els cables que hi estaven posats, que com que estaven en bon estat les vam repartir per les diferents instal·lacions del centre que les necessitaven, i els ordinadors, que juntament amb les seves pantalles, que l'escola va portar a reciclar per respectar el medi ambient. Després de treure les taules, que estaven enganxades a la paret, hi van quedar els forats dels cargols i els tacs de plàstic que amb l'ajuda de les tenalles els vam treure, i vam tapar-los amb una pasta especial per poder pintar la paret i que quedés bé. Vam tardar unes 3 sessions en poder pintar del tot la sala, però avans, vam haver que netejar l'habitació i treure tots els mobles que ens farien nossa a l' hora de pintar. També vam haver que canviar algunes plaques del sostre per unes de noves, aquesta feina també va ser bastant complicada ja que moltes d'aquestes teules eren de diferent tamany i les vam tallar. Vàrem dedicar una sessió a treure tots els cables que no tenien cap utilitat i deixar els que si en tenien. Algunes parts de la sala vàren ser acavades de pintar pel Francesc ja que nosaltres només podiem pintar els dijous.

 

ÚLTIM DIA DE SERVEI:

Com que era el últim dia de servei vam penjar la orla de 2n de batxillerat al pis de batxillerat i vem recolocar un altre quadre. Després  varam  baixar el pis de la ESO a penjar la orla de 4t ESO del any passat i vam praticar amb la radial per donar per acabat l'aprenetatge.